fortsatt resa

 -  Linnéa

Torsdag
mys pappa kom in och väckte oss just innan 9. vi skulle vara i ystad 10 så det blev drygt en timme att göra oss i ordning, eller man kan säga en halv timme.. vi steg inte upp förens halv tio. när vi kommit in till ystad blev det frukost hos mys mormor. därefter mötte jag upp hanna(gammal klasskompis från skåne) och vi åkte till henne. tror att det var runt 5 år sen jag träffade henne! det var iaf suuper kul att ses! vi lagade mat, spelade krockett med hennes bror, kastade pil med hela familjen, såg film, fotade och pratade om gamla minnen. hanna visade även gamla klassbilder när vi var runt 5-6 år. kommer såklart upp bilder från denna dag senare! var lite tråkigt att jag endast stanande där 2 dagar.. trivs så bra här nere så jag hade gärna stannat längre.. jag har iaf planer på att åka ner nästa sommar igen!
 
Fredag
eftersom jag vaknade så pass tidigt föregående natt tog jag och hanna en ordentlig sovmorgon. vi somnade runt 12 och vaknade runt 11. därefter gjorde vi i ordning lunch och såg på en musikalfilm "rest". hanna skulle senare till någon mindre festival med några kompisar så vi åkte in till stan tillsammans och tog sen farväl.. vi hade som sagt inte setts på över fem år så det var tråkigt att endast ses 2 dagar för att sedan ta farväl. jag ska iaf försöka komma hit ner igen betydligt oftare!



forsatt resa ser iallafall ut som så att imorgon runt 8 på morgonen bilar vi ner till stockholm . där stannar vi från lördag till tisdag, sen åker my och hennes familj hem. jag fortsätter till mammas kompis(någonstans i sthlm) där jag ska bo 3 dagar för att sedan möta upp eija som jag ska träffa under helgen. senare ska jag möta upp frida. hanna och angllica och vi ska härja runt i stan från den 20-24. sen var tanken att vi alla skulle åka flyg hem fredag den 24 men nu kommer jag och frida stanna yttligare några dagar! så vi räknar med att vara hemma runt den 27. nästan så att jag kommer vara borta hela juli!

sen när jag just kommit hem kommer min storasyster michelle på besök för att vara här på min födelsedag. vet dock ännu inte hur jag vill firas. får helt enkelt ses hur det kommer bli:)

nu ska jag och my packa
vi hörs när jag kommit till sthlm!
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

30-40kr=)

2009-07-10 @ 19:45:40
URL: http://alexaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0