ännu en dag med strålande sol i huddinge!

-Linnéa

idag tog jag en promenad in till huddinge centrum för att fixa mitt bankkort, kortet spärrades och jag kommer få ett nytt om 3 dagar. tur att jag ändå kunde ta ut kontanter fast kortet krånglat! blev även lite mer shopping, dock inte till mig utan hittade jag lite saker till min lillasyster. när jag pratade med syrran igår höll hon just på att baka en äppelpaj vilket jag blev otroligt sugen på, så jag ska just göra detsamma.

eftersom jag ska vidare imorgon till eija i märsta måste jag se till att packa så jag får med mig allt. jag ska som sagt stanna hos henne från fredag till måndag  för att sedan möta upp frida på centralen. tiden går fort, endast en vecka kvar innan jag åkte tillbaka till umeå, kommer hem den 24 någon gång på dagen. måste såklart se till att vara hemma tills storasyster och min kusin kommer på besök!
taggar sthlm med hanna, frida och angelica!

nu ska jag kolla upp lite flygresor och sedan laga lite mat innan malin kommer hem.
vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Filippa

hoppas du och eija får en nicenice helg! sj ska jag till trästock, kanska b jämfört med sthlm haha



börjar jobba på mån iaf,men jag slutar typ tidigt på dagarna så vi borde verkligen ses när du väl är hemma!



ha det så asbra! kram

2009-07-16 @ 16:55:08
URL: http://filippen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0