From nothing to something to everything

-Linnéa
(igår)

jag och hanna såg film tills boysen kom hem. därefter blev det kortspelet games där jag och hanna var super säkra på att vi skulle vinna, men inte.. som sagt så skyller vi på att hanna var sjuk och att grabbsen hade turen på sin sida ;) hehe!. kvällen fortsatte med en massa prat tills klockan blev 2 då alla blev trötta. då fick jag skjuts hem och somnade nästan direkt. vaknade kl 7 för att väcka brorsan som skulle till jobbet. somnade om och vaknade 9 av att mamma ringde, har varit vaken sen dess.

jessica, my lovley friend har äntligen kommit hem från spanien så jag hade tänkt ta en promenad till henne senare idag! så fort det blir fint väder igen blir det bad i älven! men först och främst ska jag ringa upp min mamma, sov när hon ringde tidigare så jag hann inte alls uppfatta vad hon sa hehe.

sist men inte minst, stort grattis till baby som fyller 18 idag!!!!

hörs senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0