29/7

-Linnéa
min dag igår var underbar, har saknat min baby för mycket! varit ifrån nära och kära en månad och snart åker jag tillbaka till sthlm. ska dit för att fira min tjejkompis som fyller 18 den 15 augusti. jag får sällskap av mamma dit som ska hjälpa till med något arbete i sthlm. kommer att åka dit den 11 augusti och kommer hem innan skolan börjar antar jag. många har frågat hur jag ids vara borta så mycket från ümeå, det funkar kanon om jag får resa på egen hand eller med vänner + att jag trivs inte helt super här i umeå.

men först ska min födelsedag firas! min födelsedag kommer att se ut som så att jag, frida och linda kommer äta tillsammans innan vi drar på fest i kassjö. en kompis till mig fyller 19 samma dag så det blir superkalas, 2 som ska firas!

kunde inte sova alls i natt, låg vaken hela natten hos baby. tog bussen hem runt 8, åt frukost och somnade nästan direkt. vaknade av att frida ringde. hade såklart inte vaknat av väckaren.. tanken var att jag, frida och hanna skulle åka och kolla på en match idag men dit kunde jag inte hänga med eftersom jag var alldeles nyvaken då vi skulle åka. eftersom jag skulle träffa frida efter var det bara att stiga upp, ta en dusch och äta frukost. senare gick vi på stan(guuud vad litet umeå känns när man vant sig med sthlm). därefter cyklade vi till frida där lars hämta upp oss för att vi skulle åka vidare till ersboda för att handla lite. kvällen blev av till att se på en vallander.

nu har jag nyligen kommit hem och tänkte att det är dags med lite bilder från sthlm. kan dock inte lägga in alla nu eftersom det är lite krångel med bilderna. men här kommer iaf några!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0