Cause you like the life

-Linnéa

stressade lite extra idag för att hinna till banken men den är såklart stängd på lördagar.. eftersom jag varit borta i en månad har jag vant mig med allt runt omkring, att stan är öppet på en söndag, att butikerna är öppet längre och att bankerna är öppet på en lördag. eftersom jag stressat i onödan tog jag en sväng ut med brosans hund sacko. därefter mötte jag upp filippa, monika och jessica för att gå en sväng på stan. måste bara säga ojjjj vad allt känns så mycket mindre nu när man har kommit tillbaka hem. visst att jag varit borta en månad och att man vant sig med sthlm&malmö men samtidigt har inte umeå mycket att erbjuda med tanke på att vi är 9:onde största stad, fler butiker hade inte varit fel!:)

efter stan promenerade jag och filippa hem till hennes syster där filippa är kattvakt. vi lagade middag och pratade om min resa och hon pratade om festivaler hon besökt. nu är jag hemma igen och ska just börja med en "tack present" till my och mys famlij som tack för resan vi gjorde tillsammans. sen hade jag även tänkt lägga i min nya hårinpackning som jag köpte i sthlm.



vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0