its going to be hard without you..

- Linnéa

det blev som sagt bettnäs idag men där stannade vi inte länge.. vi hade just lagt ut handukarna och smörjt in oss med solkräm då började det ösregna.. så det var bara att packa väskorna och bege sig tillbaka. vi bestämde oss för bio så alla åkte hem snabbt och gjorde sig i ordning. det blev såklart ice age 3! en film jag kan rekommendera! efter bion blev det en snabbis hem för att få i sig lite mat sen mötte jag upp frida.r. vi tog en promenad ner till älven och fikade på wayne´s. tiden gick riktigt fort, vi möttes upp runt 6 och helt plötsligt var klockan efter 10. vi hade det iaf riktigt trevligt!



eftersom jag åker till skåne på fredag så försöker jag hinna med så mycket som möjligt inna jag åker, men jag har upptäckt att det blir lite väl stressigt. har inte ens börjat med det viktigtaste, packningen.. imorgon ska jag iaf se till att ta tag i allt!

vi hörs

Kommentarer
Postat av: Antonia

Snygging! I'm all good! ;) How are you? :*

2009-07-02 @ 21:03:50
URL: http://anty.blogg.se/
Postat av: Josefin

har du så där fin hy eller är bilden omgjord? :) jag tyckte jag såg dig på stan för någon vecka sedan och det var väl allt annat än jämt..

2009-07-05 @ 21:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0