It's been so long

-Linnéa
tanken var att jag inte skulle göra mycket mer än att ta det lungt igår, men så blev det inte. skulle just sminka av mig då erica(nära vän) ringer och ber mig komma över. hon hade tydligen fest så jag promenerade dit. hos erica träffade jag kompisar som jag inte träffat på en månad eftersom jag varit bortrest. kvällen var bra och man hade jätte trevligt sällskap! blev dock lite less på de oinbjudna som kom till festen bredvid. ericas granne hade oxå fest för att fira sin 17-år dag men det blev lite strul när det kom en massa oinbjudna, men det löste sig till slut.

idag tog jag en hyfsad sovmorgon eftersom det inte alls blivit mycket sömn under min resa. man vill ju såklart få ut det mesta av sin resa så jag utnyttjade tiden ordentligt.

frida smsade mig tidigare idag och berättade att hon höll på att rensa sin garderod, just när hon sagt det slog det mig att det behövde jag verkligen också göra. så det var bara att slänga ut alla kläder och plocka bort kläder som inte var till någon användning. senare träffade jag upp krille<3 som jag heller inte träffat på en månad!

imorgon blir det först en sväng på stan för att göra några bankärenden och sen ska jag träffa krille.
jag ska även förska ta min tid och lägga upp en del av alla bilder från resan!
vi hörs senare
sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0