when it was good

- Frida
godkväll gott folk!
just nu sitter jag och försöker göra en ny header, är så less på den som är där just nu. väntar fortfarande på att ida ska skicka bilder från angelica, och även jallow har någon bild att skicka.
sen så ska det nog bli en ny header ska ni se! som jag sa tidigare så spelade jag tennis ikväll. jag kan inte påstå att det gick bra, måste nog träna på tekniken även i denna sport. tennis är inte en lätt sport iaf, någonting som är säkert.

 

 

 försöker att inte tänka på det, men det går inte att bara fly från verkligheten. det är inte mycket som går som jag vill just nu, tur att jag har mina bästa runt omkring mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0