1 juni

-Linnéa
kom till skolan just efter halv nio då jag skulle börja men ingen var där(?). satte mig ner och väntade runt 5 minuter på att någon skulle dyka upp, men icket. så jag letade upp min lärare och frågade varför vi inte hade lektion, till svar fick jag "det är ingen här så varför ha lektion?"  så jag antar att hela klassen kommer få frånvaro, jag är inte förvånad! dessutom har de 2 andra lektionerna på förmiddan gått bort eftersom kurserna där är slut. så jag börjar tydligen inte förens ett.. jag hade verkligen ingen ork alls till att sitta på skolan i över 4 timmar och inte göra något alls så jag promenerade hem. nu ska jag äta lunch och sen möta upp frida.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0