10/6 my lips like sugar

- Frida

Godmorgon på er! Idag är jag uppe väldigt tidigt som ni kanske ser. Jag vaknade klockan 5 och det var strålande sol ute så jag såg ingen anledning till att sova längre då. Samme for till jobbet halv 6, så jag somnade om några timmar tills klockan blev 8 och det var mami's tur att åka till jobbet. Sedan dess har jag bara legat och dragit mig i sängen!

Det är mycket som ska fixas idag, det är bl.a Sofias student, lämna stereo till angelica, bränna skivor, eventuellt hämta upp linnea (om hon inte tar en promenad hit), middag på eurasia och sedan blir det feeest!
Jag tror att det kommer bli toppen, jag får dessvärre spara på rösten tills ikväll. Så till er som ska ringa mig, smsa istället. Och då menar jag allvar, så illa är det!!

Vad mer då? Jag har tagit massa fina bilder på katten Olga som jag är kattvakt åt. Jag ska snart lägga upp bilder på henne här i bloggen. Måste bara hitta usb-kabeln till telefonen!!

När har ni sommarlov, och vad har ni för planer inför sommaren? : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0