11/6

- Frida

Hallådär! Hur är det med er?
Det har varit dålig uppdatering, men har haft fullt upp med en massa saker både idag och igår.

Gårdagen började med middag på eurasia med bästaste. Efter det så gick vi hem till angelica för att börja styra igång parteey. Jag hade bränt tre skivor, och även tagit med mig min cd/högtalare till henne. Musiken började spelas, drinkar började drickas och folket började ta plats på dansgolvet. Det spilldes en hel del på angelica's golv, jag tror att hanna hällde tre drinkar över sig, haha sötnos!
Kvällen hade kunnat sluta på ett bättre sätt men, thats life I guess. Allt kan inte vara perfekt alltid, tur att det löste sig innan slutet.... 


"I am who I am, take it or leave it"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0