12/6 friday I'm in love

- Frida

Idag är det fredag, och jag tog en rejäl sovmorgon! Det var gudomligt, men känner mig fortfarande trött sen i onsdags. 
Jag har inte hunnit med så hemskt mycket idag, jag har iaf hunnit vara på media markt med slava. Jag var ju bara tvungen att prova på nya metallica spelet till guitar hero. Nu har jag precis börjat med maten, det blir bara jag och bror som äter eftersom att mami är ute med jobbet.

Sen har jag även en hälsning från Linnea som inte har tillgång till någon dator just nu, hon sitter på bussen påväg till Övik. Det kom väldigt spontant, och dom ska fira en kompis som tar studenten idag! Det har och kommer bli mycket festande för henne den här månaden.

Efter maten så hade jag tänkt åka till samme, han har feber stackarn! Får köpa glass på vägen, kanske ben&jerrys.. hmm, det lät gott.

Vad har ni för planer inför helgen?
Här kommer resterande bilder från i Onsdags.

      Angelica, Jag, Emmy

  Linnéa, Angelica, Emmy

 Linnéa, Jag, Emmy

 Sist men inte minst, Jag och Linnéa!!

Kommentarer
Postat av: maja

sv: de är från aldo, en amerikansk butik! så tyvärr inget man kan gå och köpa på stan direkt.. men kanske beställa? :)

2009-06-13 @ 16:45:31
URL: http://majakaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0