13/6 why does it rain?

- Frida

åh, blir så himla less när det bara regnar, regnar och regnar. det är mysigt om man bara ligger hemma och ser på film, samtidigt som man hör när det smattrar på taket. men idag hade jag ställt in mig på att det skulle vara soligt och fint, så man kunde ligga ute och sola lite. men inte det inte!

just nu väntar jag på mat, det blir mexikansk dipgratäng och till efterätt blir det färska jordgubbar och vaniljglass, kan inte bli så himla mycket bättre! efter middagen tänkte jag ta moppen upp till samme och bara se på film, sjukling som han är så finns det inte så mycket annat att göra. och just nu, i det här vädret känner jag inte heller för att göra annat än att se någon bra film, kanske thriller, kanske komedi.. har ni något bra förslag på film?!

har inte så mycket mer att säga, men här kommer iaf bilder på katten som jag nu är kattvakt åt tills imorgon!

 

 


pussss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0