15/6 angelica 18!

-Linnéa
kvällen igår var riktigt trevlig! Jag och frida fick skjuts till festen för att slippa bli nerdränkta i ösregnet. tårtan som vi gjorde till födelsedagsbarnet angelica hann just bli klar innan vi skulle iväg. behöver egentligen inte berätta så mycket mer än att vi hade det riktigt trevligt! det kommer självklart upp ordentligt med bilder som visar hur kul vi hade det, bara att vänta och se! sen lyckades jag tappa min röst igår.. jag är redan hyfsat förkyld men efter igårkväll/natt blev det bara värre. kanske inte bästa att vara ute och härja när man är lite sjuk ,men jag hade trevligt med bra umgänge så man ska inte klaga!  nu ska jag göra mig en kopp te för att lugna halsen lite. vi hörs senare!

You been running through my mind all day..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0