17/6 true friendship never end's?

- Frida

åh, idag är det onsdag!  och i vanlig ordning skulle jag ha varit med min älskling, men det är så att han har ätit räkor som var över en vecka gamla så han mådde inte så super bra efter den potionen. stackarn!

min dag började med att jag for till stan för att äta lunch på max med daniel, andreas och jens. det var smaskigt! efter det gav vi oss ut på jakt efter en pressent åt farmor, som för övrigt fyller år idag. det gick inge vidare, vi letade en receptbok med A-B-C-D-E...(osv) kollumn, så man själv kan skriva in recepten i alfabetisk ordning!

efter en massa letande så gav jag upp, jag gick in på bikbok och köpte mig en somrig klänning till midsommar! super söt var den, ord. 499:- kanske lägger upp en bild på den här senare.
efter några timmar på stan avnjöt vi en god middag hos älskade farmor, och efter middagen blev det självklart tårta. efter besöket där for vi vidare till martina&caroline och kollade på martinas super söta kanin-ungar. sist, men inte minst for vi på mcdrive på ersboda, för att köpa en mcflurry marrängswitsh. haha, oj! det blev en hel del idag ser jag!

imorgon ska jag upp tidigt, har lovat sofia att följa med henne till stallet imorgon kring 9-tiden. lär ju gå suuper för mig som har så "lätt" för att stiga upp såhär på sommarlovet. men som sagt, jag håller det jag lovar! efter det blir det rusta med angelica, och mer om det får ni veta imorgon!!



emmy jallow v
PUSShej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0