20/6

- Frida

hejsan! gårdagen var riktigt trevlig, god mat, god dryck & bästa folket. kan inte bli så mycket bättre än så! Vet inte vars jag ska börja.. dagen började iaf med att storhandla på maxi, kalaset slutade på 320:- (endast mat) inräknat. blev en hel del pengar, men som tur så hade ju pappsen lämnat pengar till mat.

det blev dock "bara" jag, daniel, jens & sofia som käkade. träffade folket efteråt!jag och samme var påväg till en fest på grubbe, men innan vi var framme så känndes det skönt att bara fara hem. ingen av oss var särskilt peppade på att fortsättta natten lång klockan hade då paserat 12 så jag kände mig rätt nöjd med kvällen som den var.

idag har jag bara tagit det lugnt, vaknade upp hos älsklingen och for därefter hem vid 3-tiden. nu har jag slängt in potatisbullar i ugnen, och ska snart äta alldeles ensam! efter maten ska jag hämta upp samme, och sen fara hem hit och bara mysaaa! det är trots allt 2 år & 7 månader idag! det ni;)
hoppas eran kväll blev lika lyckat som min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0