22/6

- Frida

Idag har det varit strålande sol i stort sätt hela dagen. Jag ställde faktiskt väckaren idag, hade en hel del att fixa. Det började med att jag for till skolan kring 10-tiden för att lämna in datorn+böcker. Det gick bara bra, det är dock väldigt tomt på skolan såhär på sommaren.
Efter det lilla skolbesöket åkte jag ner på stan med Sofia, vi kollade riunt på rean men fick bara med mig underkläder hem. det var väl kanske inte bästa rean någonsing, utan lite bättre hade det fått vara. Från 1-tiden fram tills nu har jag bara legat ute och stekt med sofia och vovven butch! Helt underbart vill jag lova.

Nu är det snart middag, det blir grillad lax kan inte bli så mycket bättre! Eftr maten bär det av upp till veromoda, och därefter träffa min evelina!

 




I say don't when I need you so.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0