25/6

-Linnéa
då var man hemma igen. känns tufft att man kan gå i bara shorts när klockan strax är 12! jag&frida tittade upp vädret för helgen, mellan 25-30 grader hela helgen! ljuvligt, nu blir det verkligen att passa på att vara ute heeela helgen!

tidigare idag köpte jag&frida en hel melon som passade perfekt att äta i detta väder. idag lyckades jag också göra bort mig. jag lyckades tappa melonen i affären men som tur var gick den inte sönder! jag förstår inte riktigt hur jag lyckas med allt haha.

sista dagen på jobbet imorgon sen blir det att vänta tills vecka 32 innan jag ska jobba igen. tråkigat av allt kommer att bli att ta farväl av alla söta barn. känner mig fortfarande riktigt kass att jag endast lärt mig 3 namn av barnens namn på en vecka :(.

nu ska jag sova. vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0