2/6 - snart läggdags

- Frida

Godkväll gott folk! Hur har eran kväll varit?
Min har varit bra, det började med att jag och min älskade bror ställde oss för att laga parisare till middag. Efter en god middag så åkte vi upp till strömpilen för att kolla in någon snygg shorta som han ska ha till balen som är nu på torsdag. Det fanns en massa snyggt på dressman, riktigt stiliga kläder hade dom! Vi hittade en hel del shortor som passade Sofia's klänning, men för att vara på den säkra sidan så la han undan dom för att komma tillbaka imorgon med flickvännen i sällskap. Efter den lilla shoppingrundan så åkte jag raka vägen till angelica. Det var mycket trevligt, och mycket onyttigheter för den delen också.. Alltid lika skönt att verkligen få prata ikapp det vi missat under dessa dagar! Vi har även pratat ihop oss lite angående skolavslutningen, det måste ju bara planeras!

Nu sitter jag i sängen och har ätit vaniljglass med kolasås, tyckte att det räckte med godsaker för kvällen, men icket. Hade Linnea varit här, så hade vi nog inte tvekat på att åka och köpa oss en varsin Ben&Jerrys.
Nejmen, vad säger ni? Är det inte dags att sova snart, jag tror det.. Börjar bara blanda ihop alla möjliga ord just nu. En riktig sömn behövs nog, har varit dödstrött hela den här veckan, tur att det är skolavslutning snart!

godnatt med er, pussss.

        Vad vore skolan utan dessa skiitungar?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0