2/6

-Frida
hallådär, idag är det tisdag, inte vilken tisdag som helst utan tisdag den andra juni! kan ni förstå det, det är bara en vecka kvar tills sommarlov!  det känns underbart.

blir dock lite besviken på vädret idag, jag hade räknad med strålande sol och kanske.. 20 grader, det är väl inte så mycket begärt?
istället så är det ca 12 grader, och massa moln.

jag och hanna sitter här på skolan, och har precis avnjutit en god lunch. det var kycklingsallad med ett väldigt färskt bröd till. hon har precis visat mig trailern till nya Twilight-new moon! galet vad jag taggar!! för er som inte är lika förälskad i twilight som jag är, så kommer den ut den 20 november, ett himla bra tag dit..

        Här har ni en bild på ida brekke, och hanna! sötnosar;*

Nu ska jag snart bege mig mot klassrummet för att ha en svenska B lektion i två timmar!
hade nästan glömt det, men efter svenskan ska jag även ha ett företagsekonomi B prov, wish me good luck!

Kommentarer
Postat av: Hanna E

Good luck honey ;D

2009-06-02 @ 11:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0