26/6 sunny days

- Frida

åhhhh, jag bara älskar vädret! så sjukt underbart. sofia ringde och väckte mig imorse och sa att tiden hos veterinären var fram flyttat en timme. hennes söta hund, butch blev nämligen påhoppad igårkväll av en golder retriver. riktigt tråkigt, blir bara tårögd när jag tänker på det, stackarn!
tur bara att allt gick bra hos veterinären iaf, höga summor pengar men han är värd varenda krona! världens finaste hund, jag lovar er!

bara en kvart efter samtalet från sofia så ringde angelica, att man aldrig ska få sova ut..... ; )
vi bestämde oss för att packa ner handduken och dra iväg till nydala. det var nice, väldigt hett och faktiskt rätt så varmt i vattnet. doppade inte hela mig idag heller, på grund av att angelica var sjuk så hon ville inte bada med mig! saadface;(.

får väl se när det där första riktiga doppet blir av! kanske imorgon?!




 
pusss

Kommentarer
Postat av: Sofia

åh,tack Frida.

Usch, förstår inte varför allt skall hända mig och MIN hund. Han som är så snäll, och oskyldig!

Tack för omtanken, det uppskattas. =)

2009-06-26 @ 17:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0