3/6 gästbloggar

- Krille

Ja, nu blev man tvingad att skriva någonting för Frida....,vet faktiskt inte riktigt vad man ska skriva men hade iaf samhällsprov idag, gryymt tråkigt..Det roliga var att jag försov mig med flit så när jag kom till skolan så trodde jag inte att man var tvungen att göra prov. Men såklart så träffar jag Hanna och Mattias byström så dom tvingar in mig i klassrummet med Jennie Thelin..
haha, mer säger jag inte!

hmm, vad mer kan man säga ? Gillar verkligen inte vädret idag, mulet och blåser! Inte en riktigt stek dag. Jag och Frida som tävlar om vem som kommer bli brunast. Linnea får dock inte vara med för att hon har visst för bra pigment så hon får vara med i en annan serie!

Det var väll allt jag hade att säga och jag hoppas att jag inte behöver skriva något mer i den här bloggen! :)

Ha det bra!

 hihihihi

Kommentarer
Postat av: Hanna E

Krilles inlägg sög.....han borde inte skriva mera :|

2009-06-03 @ 11:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0