4/6

- Frida
hej bloggen! det blir ett kort inlägg från mig idag, ska berätta kortfattat hur min dag sett ut! :)
Jag hade först sovmorgon till klockan 12, det var riktigt skönt! Väl framme på skolan så hade jag endast en lektion, vilket resulterade i att jag slutade kring 2-tiden.
När jag kom hem så väntade jag bara in min bror & hans flickvän som då skulle förbereda sig inför balen hemma hos oss. Klockan 4 åkte jag och angelica ner på stan, stod och frös och bara väntade på att de vackra varelserna skulle komma någon gång. Dom var så himla himla fina, blir bara tårögd då jag tänker på det!!

Det kommeer upp bilder på dom senare! nu ska jag till linnéa! :)

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0