9/6 sommartider, hejhej!

- Frida

hejsan,
nu ha jag alltså fått sommarlov och det känns verkligen inte som så. Känns bara som att vi har helg, och efter helgen kommer jag komma tillbaka till skolan och ha matte  B som vanligt på måndagar. Borde väl egentligen vara hur lycklig som helst just nu, men känns inte som att det är sant. Min röst är paj också, hade aldrig varit med på dendär brännbollsturneringen ändå.. ! aja, gjort är gjort. Hoppas bara att min röst är tillbaka imorgon så är jag nöjd.

Ikväll blir det bara att vila upp rösten, och vara med samme! Vi ska fara och köpa glass & maaat nu så vi hörs lite senare. Blir nog imorgon!

 I år är det brors flickvän's tur att ta studenten! Det sker imorgon!

Ha en bra dag!

pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0