a bestfriend is the one who can look at you with the biggest smile on your face and still know that something is wrong.

-linnéa
min kväll har varit riktigt trevlig! jag kom just hem från frida renman och vi har pratat om allt och inget hela kvällen. oavsett om vi inte träffats på månader är allt detsamma väl när vi träffas. jag vet inte vad jag skulle göra utan henne! hon finns alltid där när man behöver henne. hon lyssnar och förstår alltid och man känner sig genast lugnare när man pratat med henne. vi är väldigt lika som person så det har nog mycket med det att göra att vi kommer så bra överens. det är så skönt att veta vart man har sina vänner.

 
frida renman

jag måste iaf se till att komma i säng nu! klockan är 3 och jag ska upp om 3 timmar för jag har jobb som väntar. godnatt! vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0