äntligen säger jag bara! sommarlov!!!

-Linnéa
nu är det sommarlov! så sjukt efterlängtat! min plan var att vakna klockan 6 som jag gör varje morgon men så blev det inte.. jag måste ha stängt av väckarklockan och somnat om. så jag vaknade halv åtta och skulle vara i skolan en timme senare. stressigt blev det! som tur var kom jag bara runt 5 minuter sent! vi var helklass idag, jag är förvånad!  vi satt i klassrummet runt en halvtimme där kursplaner och prövningstider delades ut. efter det skulle jag ner till mitt skåp för att lämna igen alla skolböcker. men det gick inte alls nå vidare, mitt skåp var borta! det är så att komvux ska ta över "huset" vi håller till i så de flesta skåp har blivt flyttade. tråkigt bara att alla mina skolböcker är i skåpet.. jag lyckades som tur var få tag i bibliotikarien som sa att det var heelt lungt, att vaktmästarna har tagit hand om alla böcker. pust!! jag känner verkligen inte suget efter att betala en hel hög böcker.

åh så avunsjuk man blev när man såg alla studenten hoppa runt som galningar i väntan på studenten!
ärch, det är bara att stå ut! ett år kvar sen är det min tur!!!

sen hann jag inte med så mycket mer. egentligen var det avslutning i aulan men jag tog en promenad hem. nu ska jag snabbt slänga ihop det sista som ska med till frida. hoppas ni alla haft en bra avslutning!
GLAD SOMMAR!

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Ungefär vid Värnamo, du då? :D

2009-06-10 @ 16:13:43
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0