att åka lokalbuss nuförtiden är ett rån, rent ut sagt..

- Frida

hellu sunshine's! Jag har precis kommit in i värmen, har varit hos sammie-boy! Påväg till Samme så fick jag skjuss av älskade pappsen, och hämtade även ut ett kläd-paket från H&M. Jag blev supernöjd med allting jag köpte därifrån, till skillnad från beställningen ifrån ellos. Så nu är det bara att fara ut på stan och leta någon snygg bikini till beachen-09! taggar redan.

När jag hade stigit på bussen på väg hem, och skulle betala dom där f*bannade 11 kronorna så visar det sig att det inte går att betala med kontaner på bussarna längre. Det var verkligen en chock för mig, det kanske märks att jag inte åker buss särskilt ofta. Så då skulle jag dra mitt kort, men det fungerade tydligen inte med mitt kort så då berättade han för mig att man kunde betala med mobilen. Jag hade inget annat till val, så jag antog att det "bara" skulle dra 11 kronor från telefonen. Men då visade det sig att de drog hela 18 kronor från mobilen, och det är enligt mig ett rån. Jag tycker att buss i stort sätt ska vara gratis.
Så idag lärde jag mig någonting nytt, och kommer därför inte i fortsättningen att slänga fram dessa 11 kronor..

Till någonting roligare, snart är det sommarlov! Bara några dryga dagar kvar, vi på Thoren slutar på tisdag medans de kommunala skolorna slutar på onsdag, samma dag som studenten. Så på onsdag kväll blire partey för fulla muggar! Det ska bli väldans trevligt!

Var inte blyga, berätta nu..
Vad ska ni göra på skolavslutningen?

Nu ska jag fortsätta med ett arbete om LKAB!
pussss

Kommentarer
Postat av: Nadja

haha armbandet ;D jag vet faktist inte :P tror jag fick det från nån tidning för jätte jätte länge sen :P haa

2009-06-04 @ 16:19:38
URL: http://streetprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0