But in the end if I'm with you, I'll take the chance

-Linnéa
jag börjar bli förkyld vilket inte alls är passande.. imorgon är det energi och ork som behövs! ska se till att dricka varmt och bara ta det lungt.

rummet måste städas, allt som ska med till frida imorgon ska packas, avslutningsklänningen måste sys om, och garderoben ska rensas på allt gammalt. allt ska göras idag.. har ingen tid alls imorgon till något av det här, så lika bra att göra bort det idag!

ska försöka fota lite imorgon så jag kan lägga upp bilder från avslutningen=)
jag förstår det fortfarande inte, skolavslutning imorgon! bara ett år kvar nu..

nä nu ska jag börja med att leta upp usb-kabeln till min mobil. det bara måste hittas!
föresten, hade ni en trevlig avslutning ni som fick lov idag?

 











riktigt duktig på att gömma sig från kameran är man(;

vi hörs senare!
kram

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: jo sommarjobboch dela ut reklam :D

2009-06-09 @ 19:26:03
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0