frida är min solstråle!

- Linnéa

nu kom jag just hem från min "nattpromenad" som jag tog med frida. vi både gick runt i shorts och linne, jag förstår inte hur det kan vara så varmt! oavsett om jag och frida träffas ungefär varannan dag så finns det alltid lika mycket att prata om varje gång. det känns så tryggt att ha nära vänner som alltid ställer upp, lyssnar och förstår. frida lyckades såklart övertala mig om att åka med till bettnäs imorgon, så jag måste se till att gå i säng snart så jag orkar mig upp imorgon. nästa uppdatering blir när vi kommit hem från bettnäs.
sovgott!


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack:)

2009-07-01 @ 09:06:14
URL: http://bbbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0