Frida&Linnéa

-Frida
tjenatjena, nu är det inte längre 'bara' linnéa som kommer skriva i den här bloggen, utan vi har den tillsammans från och med idag faktiskt. Det har varit prat om att ha en blogg tillsammans länge men det har inte blivit av förens nu. Jag har tänkt att ge det en chans helt enkelt, och får hoppas på det bästa att jag kommer uppdatera så ofta som möjligt.

Kanske borde pressentera mig, för er som inte vet vem jag är! Mitt namn är Frida, och jag går andra året på Thoren Business School, självklart den bästa skolan i stan... eller vad säger ni? ;)
Vi håller på att göra om i bloggen, och snart så kommer det upp en bild på mig i vänsta hörnet. På tal om Linnéa, så har vi kännt varandra i dryga 5-6 år och har (självklart) hållt ihop sedan dess. För övrigt så har jag också en pojkvän som jag självklart måste nämna! Vi har varit tillsammans i 2½ år och hans namn är Samuel. På min fritid spenderar jag mycket tid med mina underbara vänner, shopping och pojkvännen.  Det kommer komma upp mer info om mig själv, och mitt liv senare. Men tills dess så är det bara att fråga om det är några frågor!

               Här har ni mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0