hon bits...

Frida & Linnéa

just nu så sitter hon här och bits, ja ni hörde rätt! linnea bits, och det är inget skämt. hon har nu bitit mig (frida) i armen ett antal gånger.
båda två sitter och kliar ihjäl oss, av alla dessa myggbett. kan inte komma på en kroppsdel som inte är myggbiten. jävla mygg!! men, som sagt det hör sommaren till!

vi hade tänkt att bjuda på lite härliga bilder, som har tagits vid olika tillfällen!  :

 krille & astor leker, som ni ser..

 jag & sötkatten olga!

 en söt Linnéa, iklädd i Frida's volley-tröja!

 påtvingad eik's studentmössa, endast detta som lyckades komma på bild.

 volt nedför en gung-ställning i övik

 igår, erica, jag & anna

 tilda & sofia pimpar bilen inför wheeeels, (igår)

 även denna bild från igår.

 grillning i baggböle, med trevligt folk

 söta barn från sommarjobbet

 barnen försöker med all kraft få i en lägerledare i vattnet

 Frida tar i med hårdhandskarna för att fixa ett par skor inför fest

 just innan modevisningen

 hanna, jennifer & jag (fridisss)

 stek med linda & cissi

 puss på lill-stumpan


nu ska linnéa ta sig en promenad hem, mer bloggning senare om dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0