I love this record, baby

- Frida

godkväll, just nu sitter jag vid datorn och ska läsa lite bloggar innan läggdags. kvällen har jag spenderat med evelina, mycket trevligt. har även sett beck filmen som gick på tv'n och såklart så var den bra!

jag kom att tänka på en sak, låg och läste en SOLO tidning igår och hittade den här bilden:

"Escadas "Sontiment" har en hjärtformad flaska och dofar lite sötsliskig finlandsfärja men jag älskar den ändå."

är det bara jag, eller vad menar dom med sötsliskig finlandsfärja?
Jag skulle då iaf inte bli så sugen på att köpa en parfym som hade den beskrivningen! Vad tror ni att dom menar? Är det någon som kan förklara hur en sådan doft luktar... ?!

Anyway, imorgon ska jag ta en rejäl sovmorgon för en gångs skull känns det som. Det kommer bli super, återkommer igen imorgon om hur dagen ser hur. Hoppas på sooool!
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0