I don't really trust myself

- Linnéa

ledsen att jag inte uppdaterat idag men jag har inte alls känt mig sugen på att blogga. det är så mycket som går i mitt huvud just nu, knappt så jag själv hänger med. tanken är iaf att jag ska till bettnäs imorgon med frida, kille, viktor och hanna men är osäker på om jag hinner det, har inte ens börjat packa inför skåne. konstigt nog känner jag mig inte alls stressad utan jag tar det som det kommer.

jag kommer som sagt åka till skåne den 3 juli och stanna där ca 10 dagar. sen blir det sthlm en vecka. den 20 juli ska jag möta upp frida, hanna och angelica i sthlm för att yttligare stanna en vecka i sthlm. så vi kommer att vara tillbaka i umeå runt den 27 juli. känns galet att jag kommer vara borta runt en månad men samtidigt hur kul som helst!

nu ska jag ringa frida, vi hörs imorgon!


jag kommer sakna er alla!

i'm in love


Kommentarer
Postat av: Filippa

men fuck, linnea helvete vi måste ju ses innan du far, men vi hinner typ inteeeee



hata livet



vi får höras! kram

2009-07-02 @ 19:27:08
URL: http://filippen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0