kiss me thru the phone

- Frida

sommarlov&sol, det kan väl inte bli så mycket bättre?
som ni kanske ser så blir jag lite osocial så fort solen är uppe! har iaf varit på bettnäs idag, mycket härligt. det var jag, linnéa, sofia, sara&carro. mycket trevligt, och skönt jätte härligt väder. var i och doppade mig två gånger, det är ganska mycket om när man tänker att det är i havet eller.. kanske inte!

anyways, kvällen har spenderats med gott folk. var på tomtebo för att kolla på korpen match, deeet var bra förutom all knort, knot(?) som bara bet och bet. riktigt irriterande! så just nu ligger jag bara och kliar på mina ben hela tiden, inte okej.
kännde mig väldigt trött, så åkte hem och vilade ca en timme. när jag vaknade var jag väldigt pigg och minst sagt rastlös, bestämde mig för att spela lite basket med slava. vi tog även en promenad till angelica där vi åt mackor! mummaa.

klockar bara går och går, och jag säger samma sak varje kväll: att jag måste gå och lägga mig i tid. men det blir aldrig så, förstår inte riktigt vad det är så!  imorgon blir det ett besök hos mormor och se så att allt är bra. hoppas på det. annars blir det tuffa tider.
efter det blir det stan med linnéa, evigheter sen man var där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0