kissemjau

- Frida

hej igen! nu är jag hemma, kvällen blev inte riktigt som planerad. började med att jag var hos samme tills klockan blev tio. då for jag och hämtade moppen hos sofia och körde därefter hem.
fick ett samtal av linnéa och båda två var sugna på att göra någonting- inte bara sitta inne en fin kväll som denna.
det slutade med att det blev basket, spelade 21 vilket var mycket underhållande.

såg även på då linnéa göra någonting som såg hemskt ut. typ döds-volt eller någonting från en gungställning dessutom. har självklart fångat detta ögonblick på video, men vet inte hur man får in sånt här i bloggen.
någon som kan vara snäll att hjälpa mig med det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0