knock me down

- Frida

godkväll sötnosar! ni kanske blev lite förvirrade av förra inlägget, så skit i texten och njut bara av bilderna!

idag har varit en helt underbar dag, har legat på bettnes hela dagen och stekt. helt perfekt, har även nästan doppat hela mig. det var nära, men det blev inte riktigt hela mig. det var riktigt trevligt! det var jag, sofia, alexandra &jessica.
någonting att tänka på inför nästa gång, så måste jag ha med mig mer vatten. hade endast en liten loka-flaska som inte räckte särskilt långt.

jag har fått lite färg på mig, men just nu så känns det nästan som att det brinner i ryggen! när jag kom från havet så hämtade vi upp linnéa på tillbaka vägen. vi har bara vandrat kring stan, och har även suttit på våran balkon och ätit vattenmelon, muuuuums!
imorgom sägs det bli ba väder igen, får se vars det blir att bada den här gången. kanske nydala, men jag tycker verkligen inte om vattnet i den sjön!!

1.
                                                                2.

bild 1, är endast ett bildbevis att jag faktiskt fått lite färg på mig idag. (HAH,där seru anki..)  ; )

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-06-26 @ 19:08:03
Postat av: Anonym

åhhhh vart är klänningen köpt, för hur mkt?:) lovelove

2009-06-26 @ 19:08:26
URL: http://bbbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0