sunshine in the rain

- Frida

hejsan, eller godkväll kanske man ska säga! Jag hade först tänkt säga vad roligt att folk har börjat kommentera, det är verkligen jätte roligt. Fortsätt så! Det är bara att fråga precis vad ni vill, om mitt/linneas liv, vad som helst! Och vi lovar att svara er så fort som det bara är möjligt!

Kvällen har jag tillbringat med Linnéa, det hela började med att vi for och köpte Ben&Jerry's... Det här är inte sunt, kanske borde tänka på beachen-09 istället för att trycka i sig ben&j varje kväll vi ses! Haha, nog om det. Min bror och hans flickvän hade hyrt en film- Taken som vi såklart såg med dom. Jag kan säga att det var absolut en av dom bästa filmerna jag någonsin skådat. Super bra, den rekomenderas heeeelt klart! Det är för övrigt en action/thriller.

Det är svårt att förstå, men idag är det söndag och på tisdag slutar jag. Då har jag sommarlov- frihet. Det känns så sjukt, men ändå så bra!
Vad har ni för planer inför sommarlovet?




I thought people knew better than that, but OBVIOUSLY not.

Kommentarer
Postat av: anka

äntligen har du sett taken! ;)

2009-06-07 @ 23:57:00
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: inte så mkt :D

2009-06-08 @ 04:54:18
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Ska bli så härligt med sommarlov! :D

2009-06-08 @ 18:25:22
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0