sunshine

- Frida

Tro det eller ej men jag klev upp då klockan ringde 7.30, orkade inte ens tänka tanken att ligga kvar i sängen. Jag följde med sofia till degeräs och vi blev där till 10-tiden. Då åkte vi ner på stan för att kolla lite mer på rean, och nog finns det mycket man vill ha men utan jobb och utan pengar kan man inte göra så mycket åt den saken.
Efter en sväng på stan åkte jag hem, kokade mig nudlar och sa adjö till pappsen som for till stugan! Det dröjde inte lång tid innan sandra kom in genom dörren, vi gick ut och la oss på gräsmattan med en del godsaker. Klockan gick väldigt fort, så vid halv 5 tiden kom min käraste bror hem och började steka hamburgare mummmss.

Nu har jag nästan precis kommit hem från samme, vi har gottat oss med såsom jordgubbar, ääkta vaniljglass och melon. Det var super, hade även tagit med mig "vi hade iaf tur med vädret igen" men det blev inte mycket att se på den filmen. Vi såg på matrix2 som gick på tv'n istället.
Imorgon är det midsommar, planerna är ännu inte spikade men det blir iaf grillning hos pappsen! kommer bli super trevligt:)

      midsommar, 07 tror jag!
godnatt, pussss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0