think, before you do it

- Frida

åh, jag som trodde att jag var värsta dator-freaket och kunde det mesta om datorer (?) men jag kan inte ens ta mig in på ett trådlöst nätverk, inte vilket nätverk som helst utan vårat eget.. äsh, detdär är nog inte min grej antar jag!

idag har det varit en underbar dag, älskar vädret! har bara legat ute på bakgården och solat, helt underbart. nu ikväll har vi fixat och donat med daniel's bil som ska köras på wheels. det kommer bli hur snyggt som helst. snacka om pimp my ride;) haha..

har även hunnit med att vara hos sjuklingen, som är sjuk igen! stackars lillgubben, tur att han har en snäll flickvän som kommer med glass i stora lass!

här kommer iaf bilder från gådagens bakning, då jag stog för baket&angelica för maten;

 



blev ganska nöjd för att vara första gången  att göra (kringlor?)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0