tisdag 2/6

-Linnéa
eftersom jag "inte" hade någon skola idag så hängde jag med frida på hennes idrottslektion. dom spelade riktigt bra och var engagerade! vill bara skratta när jag tänker på min klass, raka motsatsen! senare skulle det bli en "snabbis" runt stan för att inhandla lite nödvändigt som alltid behövs. men jag kan inte påstå att det blev en "snabbis" på stan utan mer en "3 och en halvtimmes" promenad genom stan. jag lyckades iallafall hitta allt jag var på jakt efter. hittade till och med min skolavslutningsklänning på första affären jag var inne på. sen blev det också lite annat smått och gott som en klänning, svart nagellack, smycken, strumpbyxor, mat och piercingar. på tal om piercingar, jag hade tidigare nämt i ett inlägg att jag funderat på att plocka ut min piercing(varför vet jag inte) men nu har jag iallafall bestämt att behålla den ett bra tag till! när jag festade i fredags lyckades min piercing i läppen trilla ut och den är verkligen omöjlig att sätta in så jag blev tvungen att sova ute med den en natt. gissa om jag hade tur, dagen efter fick jag igenom den hur lätt som helst! men jag har ännu inte lyckats få fast min "vanliga" ring (det är endast naima som kan få fast den) så just nu bär jag en snurrad ring som jag börjat gilla mer och mer. kommer såklart upp en bild på den senare!

som ni säkerligen såg i tidigare inlägg delar jag nu bloggen tillsammans med frida! vänta er galen uppdatering;)
nu ska vi iaf i säng
puss=)

Kommentarer
Postat av: Filippa

åh vill se den snurrade! min piercing är i princip helt läkt nu, nästa vecka har det gått 2 mån. sjukt nice!



vi måste ses nästa vecka eller nåt förresten, var ett tag sen sist

2009-06-02 @ 19:20:22
URL: http://filippen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0