You've caught my eye

-Linnéa


aj, aj, aj! jag har bränt mig riktigt ordentligt på axlar och nacke. glömde helt bort att smörja in mig med solkräm sista dagen på jobbet.. som tur är har krille smörjt in mig med aloe vera flera gånger! det är knappt så att jag kan bära jacka utan att det skaver mot huden.

sista dagen på jobbet var kanon! barnen klängde extra mycket för att det senare skulle tas farväl. dagen började med bad. senare blev det skogsrunda och eget val resten av dagen. jag valde paddling för att jag endast testat på det någon gång tidigare. en ledare för paddlingslägret kastade så mycket vatten på mig ute på sjön att jag lika gärna kunde tagit ett dopp, men det kom senare haha. just innan paddlingen hade jag just lagt mig ner för att sola lite på lunchrasten då jag hör någon ledare säga mitt namn, jag reagerade inte så stort, väntade mer på att någon skulle komma fram och prata om det var något. men då hör man någon sekund senare: "var lite mer diskret, hon hör vad ni säger". självklart flög jag upp och förstod snabbt att något var "fel". det kom runt 10 barn springandes mot mig med 2 litersflaskor och tillslut lyckades dom få allt över mig. detta tack vare några ledare haha.

så först paddlingen sen barnen och sist ledarna. japp, ledarna lyckades kasta i mig på mötet i slutet. vi hade just fikat då alla började kasta i varandra. tanken var att jag endast skulle ut på bryggan för att fota en kille när han gjorde en bakåt volt men det slutade med att jag åkte i. någon ledare tog telefonen ifrån mig och 4 till hjälptes åt att slänga i mig med kläderna på. smart som jag var hade jag heller inte med mig ombyte haha.

senare blev det hem för att ta en ordentlig duch efter allt lek på lägret. sen tog jag bussen till krille där vi käkade glass, promenerade och pratade. huur mysigt som helst!

nu ska jag strax åka till linda som har fest i sörmjöle måste bara smörja in mig med mer aloe vera innan jag beger mig iväg. ni får alla ha en trevlig helg. kram!

föresten vad tycks om den nya designen i bloggen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0