Sometimes words just can't describe..

-Linnéa


igår var jag som sagt på fest i sörmjöle, min kompis linda hade fest. kvällen var riktigt trevlig bortsett från alla mygg som fanns precis överallt! men det mesta funkade bra. kvällen slutade hyfsat tidigt, kom hem runt 2 och vaknade 10 dagen efter för att möta upp jessica halv 12. vi hade allt packat och klart för en riktig stekdag. filt, solkräm, is te, musik, och frukt. vi solade runt en timme tills vi bestämde oss för att ta ett dopp. började med att vi skulle gå ner i vattnet men slutade med att jessica halvt ramlade i samtidigt som jag försökte dra upp henne men lyckades då ramla över henne och ner i vattnet. vi fortsatte vår badtur från bryggan där vi då hoppade i. vi upptäckte snabbt att det inte var någon vidare idé att gå ner från kanten, man skrapade upp både ben och händer påvägen ner, så bryggan är ett tips! ;) vi spenderade hela för och eftermiddag nere vid älven. från 12 till 5. ett dopp i timmen och det var inte det minsta kallt konstigt nog! ni kan räkna med att det blir detsamma imorgon!! jag och frida ska packa ner filtar och bege oss ner till älven för att sola&bada! såg just att det ska även imorgon bli riktigt bra väder! kvällen idag slutade iallafall med basket tillsammans med frida och slava. jag gick runt i shorts när klockan var efter 12! 20 grader när klockan visade 1, det är galet!

något mer som är galet är att om mindre än 5 dagar åker jag ner till skåne. har fortfarande inte riktigt förstått att jag ska åka. kommer att stanna borta mellan 20-30 dagar. det är så otroligt efterlängtat! jag har huur mycket som helst att göra innan jag åker men jag försöker att bara att ta en dag i taget.

nu måste jag verkligen sova så jag tar mig upp imorgon! har läkartid strax efter 8..
godnatt
Right now your the only thing on my mind

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0