Dance like nobody's watching, love like you've never been hurt. Sing like nobody's listening, live like it's heaven on earth!

jag har ännu inte förstått att jag åker till skåne om 11 dagar. hur länge jag kommer vara borta återstår att se! jag ska som sagt åka dit med min lagkompis my, och bo med henne och hennes släktingar. det ska bli så sjukt kul! jag har redan en hel lista på allt som måste göras! efter skåne blir det en vecka i sthlm med my och sen förmodligen en vecka till med frida, hanna och angelica! fast först och främst måste jag se till att avklara denna jobbvecka, sen kan jag börja planera skåneresan ordentligt. det känns riktigt skönt att få komma bort från umeå ett tag men samtidigt jobbigt att vara ifrån alla nära och kära!


nu ska jag försöka äta lite sen ska jag ut och träffa frida renman
kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0