And in the days of cold.. how do we manage to stay warm?

-Linnéa
jag var alldeles för trött för att skriva klart i bloggen igår! hur som helst skulle jag fortsätta berätta om gårdagen. både jag och frida satt hemma rastlösa, deppiga över det dåliga vädret och ville göra något! så vi åkte till krille och hoppade studsmatta, eller man kanske ska säga dom hoppade hehe! jag har sträckt mej så jag satt bra i stolen just bredvid;) senare blev det en beck film. har kanske sett 3 av alla 16. så det får väl bli beckmaraton i sommar!;). senare bjöd krille på ben&jerry´s som han lovat! det gjorde min dag! tack! vi kom hem runt 1(?) och var riktigt trött. dum som jag var kunde jag inte låta bli att sätta mig vid datorn. så jag kom i säng runt 2 och somnade 3, inte bra alls med tanke på att jag skulle upp 6 dagen efter! jag hade lovat frida att följa med och simma på badhuset på morgonen. så det fick bli 4 timmars sömn. jag trodde jag skulle somna på badhuset! men som tur var gjorde jag inte det! efter vi simmat var jag och frida riktigt hungriga, varken någon av oss hade ätit frukost så subway satt perfekt!

frida skulle sen klippa sig så när jag just var påväg hem stötte jag på linda i stan! vi tog en snabb promenad genom stan och planerade kvällen. efter stan blev det hem för att packa allt som skulle med till kursen inför mitt sommarjobb. kursen var mellan 5-9. osmart som jag var tänkte jag inte på att klä mej ordentligt så jag frös! och inte lite heller, utan riktigt ordentligt. ja ni kan tänka er själva att vara ute 4 timmar i det här vädret;O. kursen gick iaf bra förutom när jag skulle prata inför ca 40 per, jag trodde att jag skulle dö, så nervös var jag! kursen är mest till för att lära känna dom andra lägerledarna och få lite grundkundskaper som alltid kan vara bra att ha.

kursen kommer att fortsätta imorgon och på söndag. då ska jag verkligen se till att klä mej ordentligt! ska inte bli vidare bra väder imorgon heller så det är lika bra att vara förberedd på det värsta!

nu ska jag packa lite saker som jag måste ta med imorgon.
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0