7/6 söndag

-Linnéa
kursen inför mitt jobb har varit riktigt trevlig! roligaste har helt klart varit att lära känna massa nytt folk! jag ser verkligen framemot att börja jobba:). kan bli lite jobbigt att stiga upp kl 6 på ett sommarlov men det blir nog lättare eftersom när man gjort det till en vana. tanken var att jag bara skulle jobba 2 veckor men jag ville testa på montenbike läger så det blir nu 3 veckor att jobba. det kommer även passa perfekt nu när jag inte har någon cheerleding under sommaren!

den 3 juli blir det skåne! jag kan inte förklara hur mycket jag ser framemot det! sist jag var där var när jag flyttade upp hit, alltså när jag var 9! alltså ett riktigt bra tag sen! jag kommer att stanna där i ca en och en halv vecka för att sedan åka till sthlm för att stanna där 1 vecka! resan kommer jag göra tillsammans med min lagkompis my:). prio ett blir: träffa gamla kompisar, åka till tosselilla (äventyrsbad), sola(skåne har så otroligt bra väder), shoppa och planera upp träningen där jag och my blir nya tränare! sen tänker jag bara ta allt som det kommer! prio ett i sthlm är självklart att träffa en nära vän eija! det är väl de jag planerat hittils, skåne, sthlm och jobb! resten får jag se vad det blir utav!

nu ska jag äta sen möta upp frida.
puss!

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

vart ska du jobba? :)

2009-06-07 @ 19:42:30
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Em

Hejsan :) Allt bra?

2009-06-07 @ 22:31:18
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0