this feeling is great

-linnéa
då var man hemma. Min dag började med att jag mötte upp frida&sofia i stan för att sedan åkte till bettnäs med frida, sofia och sofias kompisar. vi stannade där från 12-5, så lite färg har man fått! (bilder kommer upp imorgon). dagen fortsatte med minigolf tillsammans med ida, hanna, benjamin, frida och jag. senare åkte vi och tittade på krilles&viktors match. jag och hanna var taggade hela kvällen så vi drog en sväng förbi hemmakväll efter matchen och handlade massa godis och åkte därefter till krille. där spelade jag, hanna, krille och viktor games och självklart vann vi tjejer;). vi spelade och snackade tills klockan passerade runt ett då jag och hanna skulle åkte till hfors för att hämta hannas syster jennifer. vi åkte tillbaka till stan och jennifer handlade mat sedan släppte dom av mig hemma. nu känner jag verkligen att det är dags för sömn, ska upp tidigt imorgon för att möta upp frida. vi ska steka lite på fridas balkong innan vi drar oss ner mot stan för att shoppa och träffa 2 kompisar.

kom och tänka på en sak, vad är det med alla och cola(?). jag har inte riktigt förstått det ännu..
nu känner jag verkligen för att sova.
vi hörs imorgon
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0