17/6

-Linnéa


har hostat hela natten, jag som trodde att det var påväg mot det bättre.. jag som verkligen aldrig blir sjuk har nu blivit det, varför just nu? (?) rösten är heller inte okej.. jag försöker att inte prata alls i hopp om att rösten ska bli bättre. finns väl egentligen inte så mycket man kan göra åt en förkylning. har iaf druckit massa te, tagit det lungt och ätit halstabletter. det bästa skulle nog vara att ligga inne tills man blivit helt frisk, men det går inte! aldrig att jag skulle ligga inne bara för att jag har tappat rösten!

nu ska jag göra i ordning mat och ett stort glas grönt te<3
ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Filippa

krya på dig vännen! hatar att vara sjuk så att rösten blir fucked up, så sjukt irriterande. men du, vi måste ses nån dag snart tycke jaggg!



drar iaf till peace på tisdag, och kommer hem sön. hoppas du blir bättre snart! kram

2009-06-19 @ 14:37:13
URL: http://filippen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0