9/6

-Linnéa

hela förmiddagen spenderade jag på gammlia! Thorén hade brännbollstunering och jag var klack åt fridas klass hela dagen.det var nästan så att jag skrek mig hes men det var de värt! fridas klass vann mot alla, alltså hela tuneringen! jag har då inte sett någon bättre klass på brännboll! fyfan så bra ni var!! klockrent rakt igenom, ingen hade någon chans!

när sista matchen var slut blev det promenad till stan med frida&angelica. jag fortsatte hem men inte långt efter jag kommit hem ringa frida och frågade om jag hade lust att komma ner på stan och fika. självklart hade jag det! vi köpte fika på cafestation och satte oss i sfparken och bara njöt! hade det inte varit så kallt idag hade det varit kanonväder! senare åkte vi förbi frida lite snabbt för att käka sen blev det moppen till strömpilen. frida behövde shoppa lite smått som fattades till hennes klädsel till avslutningen imorgon.

kvällen har bestått av att planera avslutningen, fixa all musik inför onsdagen och hjälpa frida med lösnaglarna, kan inte påstå att mina händer ser speciellt bra ut just nu ahaha! jag har lyckat få fulla händerna av superlim som verkligen inte går att få bort! någon som har nått supertips på att få bort det?! det är då riktigt svårt att undvika att få lim på händerna iaf när man ska sätta på lösnaglar på någon annan. eller så är det bara jag som inte lyckas speciellt bra haha.

när vi nästintill var klara med naglarna blev både jag och frida tvärsugen på b&j såklart! så vi slängde en blick på klockan och fick bråttom haha. 20 minuter innan affären skulle stänga skyndade vi oss in till stan och hann just köpa b&j, min kväll blev räddad(A) (och nej, vi blir aldrig less! tro det eller ej).

jag träffade 2 klasskompisar inne på affären som berättade att vi var lediga imorgon så man får se vad för roligt som dyger upp då. hade en del planer idag som inte alls gick nå vidare.. ledsen för det! 

en enda skoldag kvar sen är man fri! jag kan inte förstå det.. det ska bli så otroligt skönt!
nu är det bara att se framemot allt kul man ska göra i sommar! vad har ni för planer inför sommaren?

nu har jag äntligen fixat klart de sista låtarna till onsdag.
nu taggar vi!

sovgott!

When it comes to love, there are no rules..


Kommentarer
Postat av: thaikalle

Fina bilder och blogg som du har.

Vill du vara med och tävla? Rösta på bästa bild i min blogg.

Fina priser: Vandring i Burmas djungel, pengar, länkning till din blogg



Lycka till.

2009-06-09 @ 08:32:53
URL: http://thaikalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0