2 juni..

-Linnéa
lyckades försova mig i morse! jag som alltid brukar vara morgonpigg, kunna stiga upp direkt väckarklockan står på 06:00. men idag gick det inte! blev väckt av klockan 6 men lyckades somna om och vakna efter 7.. stressigt blev det! jag brukar alltid vakna i god tid för att slippa stressa men idag gick det bara inte att stiga upp! har nog ganska mycket med att göra att jag lagt mig runt 2 -3 på nätterna den senaste tiden för att sen stiga upp 6. så lite tufft har det varit! hur som helst tog jag mig till Åhléns för att inventera heeeela Åhléns, blev bara en kvart sen. kan ni gissa om man var less?! för det första försov jag mig och fick stressa, för det andra hann jag inte äta någon frukost och var helt tom på energi och för det tredje fick jag börja med ett ställ med en massa smink som jag fick knappa in streckkoden ist för att bara scanna in dom. tydligen var det något fel på streckkoderna så det blev bara att ta en efter en, vilket krävde dubbelt så mycket tid och tålamod! riktigt less var man efter! heller inte denna gång  var vi helklass så det blev extra mycket arbete. men gjort är det och 4000 kr tjänade vi sammanlagt som vi ska spendera på studenten!

knappt så att jag hann hem innan jag skulle ner på stan igen för att träffa några kompisar. men så kan det vara ibland. har iaf inga skolarbeten kvar så det finns mycket mer tid över! riktigt trevligt hade jag det iaf på stan!

nu ska jag sova! ska försöka ta igen lite sömn som jag på senaste tiden missat!
godnatt!

hur vet man att man vet/vill något säkert? man brukar säga "ge det en chans och se vart det leder". men hur kan man göra det om man inte vet. tanken slog mig när jag började tänka på allt som jag varken vet ett ja eller nej på..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0