jobb!

-Linnéa
min dag har varit mer än kanon! idag var det första dagen på jobbet! jag sov dock bara 2 timmar i natt hehe, somnade 4 och steg upp 6. konstigt nog var jag inte så farligt trött när jag vaknade men däremot den sista halvtimmen innan jobbet skulle sluta halvsov jag.. dagen bestod av bad, akrobatik, styltor, jonglering och massa annat.

kan inte fortsätta blogga nu. upptäckte just att klockan är över 12 och jag ska upp 6 +hinna se ett prison break avsnitt innan jag somnar. jag får helt enkelt fortsätta imorgon!
godnatt!

21/6

when it comes to love, there are no rules


Kommentarer
Postat av: Anonym

niceheader ni fixat! vi måste ses nån dag så att du får berätta om din senaste vecka och om jobb, och jag om peace&love



ha det så fint tills dess! kram

2009-06-30 @ 00:12:01
URL: http://filippen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0